סהרה שופ מתנועה שלא ממירה לעשרות אלפי ש״ח כל חודש אורגני
״ניסינו הכול – אבל לא הצלחנו לזוז בגוגל״
ככה התחיל הסיפור של סהרה שופ.
מותג טבעוני עם מוצרים איכותיים, נראות מעולה, ורצון אמיתי לצמוח – אבל בלי תנועה אמיתית.
הסיפור הטוב והמוכר של מותג שניסה בעבר קידום אורגני אבל התאכזב מאוד ואיבד תקווה.
האתר היה באוויר, היו כניסות פה ושם, אבל כמעט שום דבר לא הגיע ממנועי חיפוש.
והכי מתסכל?
ביטויים מרכזיים – כמו “גרביים תרמיות”, “שקפקפים טבעוניים”, “שמיכה כבדה” – פשוט לא הביאו תנועה. גם כשהיה ביקוש – המותג לא הופיע בעמוד הראשון.
סהרה שופ - מותג ביגוד והנעלה טבעוניים ואיכותיים
סהרה שופ היא לא מותג חדש בשוק – מדובר בחנות ותיקה עם נוכחות פיזית ואונליין, המתמחה בביגוד והנעלה טבעוניים תוצרת הארץ.
למרות איכות המוצרים והנאמנות של קהל הלקוחות, האתר לא הצליח למצות את הפוטנציאל האורגני שלו בגוגל.
המטרה?
להפוך את האתר לנכס דיגיטלי שמייצר הכנסות יציבות – בלי תלות בפרסום ממומן.
בלי טריקים, בלי תקציבי ענק – רק SEO חכם, אסטרטגיה מדויקת ועבודה יסודית.
האתגרים שידענו מראש
המחשבה מאחורי האסטרטגיה למותג סהרה שופ הייתה: ליצור טראפיק ומכירות מהאורגני.
האתגרים איתם התמודדנו:
3. קהל רגיש – עם ערכים ברורים
קהל טבעוני מחפש ערך, שקיפות, נוחות – והאתר לא שידר את זה. בלי טון חכם ותוכן איכותי – לא ניתן היה לבנות אמון.
2. תוכן שלא מדבר לא לקונה – ולא למנוע חיפוש
תיאורים חסרים, מטא טייטלים שחוזרים על עצמם, חוסר במילים שמניעות לחיפוש ולרכישה.
1. אתר לא ממופה – היררכיה מבולגנת, קטגוריות לא ברורות
האתר היה עמוס במאות קטגוריות לא ממוקדות, בלי סדר הגיוני, בלי היררכיה שתשרת את הגולש או את גוגל.
מה עשינו בפועל?
1. אופטימיזציה לדפי מוצר וקטגוריה
- עדכון מטא טייטלים ודיסקריפשנים מותאמים לכל קטגוריה – גרביים תרמיות, חותלות, גרביון תרמי ועוד.
- ניסוחים מחודשים בדפי מוצר וקטגוריה עם מילות מפתח + תועלות לקונה (ולא סתם תיאור יבש).
- הכנסת תוכן שיווקי עם קריאה לפעולה שמניעה לרכישה.
2. סידור מבנה אתר מחדש
- בניית היררכיית קטגוריות חדשה, ברורה ואפקטיבית לפי תחומי חיפוש.
- מחיקת קטגוריות לא רלוונטיות שגרמו לדילול SEO והפרעה בזרימת טראפיק.
- תיקון קניבליזציה בין ביטויים דומים.
- מיקוד ביטויי מפתח שמייצרים תנועה עם כוונת רכישה גבוהה ורווח ברור.
3. דף בית מחדש – עם נוכחות מותג אמיתית
- בניית עמוד בית חדש שכולל את הקטגוריות המרכזיות שברצוננו לקדם.
- הצגת נתי – האדם שמאחורי המותג והסיפור והחיבור שלו לסהרה. הבאנו לפרונט את הפנים האנושיות של המותג.
- שיפור עמוד אודות והוספת נתונים אישיים ותמונות אותנטיות ליצירת חיבור רגשי.
4. התאמה טכנית לגוגל
- תיקון כותרות HTML בכל העמודים לפי היררכיית H1-H3 נכונה.
- הוספת קופסת מחבר (Author box) לחיזוק אמינות מול גוגל.
- שיפור מבנה אתר לסריקה נוחה יותר ע״י מנועי חיפוש.
5. ניתוח מתמשך דרך Google Search Console
- ניתוח ביצועים אורגניים ומיקודים לפי ביטויים שמביאים תוצאות בפועל.
- שיפורים מבוססי דאטה, כולל עדכון עמודי קטגוריה ומוצר לפי קליקים והמרות.
- שיפור CTR ע׳׳י ניתוח מעמיק של ביטויים ועמודים רלוונטים עם קופי ממיר.
5. תוכן מאתרי לווין חיצונייים ותמיכה פנימית
- יצירת מאמרים תומכים עם קישורים פנימיים לעמודי מכירה.
- כל מאמר כזה שיצרנו מחזק ביטוי ספציפי, יוצר טראפיק, ומניע גולשים למוצרים.
התוצאות: צמיחה אורגנית מרשימה תוך 3 חודשים בלבד
- עלייה בהוספת מוצרים לסל: מ-1,506 ל־3,665 תוך חודשיים.
- עלייה במעברים לצ’קאאוט: מ־844 ל־1,836.
- ירידה קלה במספר פריטים – אבל עלייה במחיר ממוצע → תנועה איכותית יותר.
- שיפור דרמטי בהתנהגות באתר – הקונים נשארים, בודקים, קונים.
מדד 📊
כניסות חודשיות
מחזור מכירות מאורגני
מוצרים שנמכרו מאורגני
CTR על מונחי מפתח
הופעות בגוגל
אוקטובר 2024
3,290
מחזור מכירות רגיל
232
בינוני
112,000
פברואר 2025
5,360+
פי 4.5 מחזור מכירות
482
עלייה דרמטית (פי 2)
173,000
תוכן עניינים
דניאל אוזאן
שנקבע לנו פגישה?
מזמין אתכם לפגישת Zoom איתי אחד על אחד, שנבדוק אם אנחנו יכולים לעשות לך יותר כסף, ממה שקיים היום תכל׳ס.
עוד תוכן מעניין
עוד ים ערך שיעזור לך לקדם את המותג שלך