אנחנו גאים לשתף סיפורי הצלחה של עסקים שפרצו קדימה בזכות קידום אורגני חכם כל פרויקט הוא ההוכחה שאסטרטגיה מדויקת, תוכן איכותי ואופטימיזציה נכונה משיגים תוצאות אמיתיות שמובילות לצמיחה מתמשכת.
איך בנינו חנות רחפנים מ-0 ל-10K בחודש אורגני לגמרי בכמעט 0 תקציב
דרונז היא לא חנות שבאה אלינו עם אתר קיים – זו חנות איקומרס שבנינו מאפס בסוכנות.
בתוך אחת הנישות הכי צפופות ותחרותיות – רחפנים, החלטנו להוכיח שאפשר לייצר הכנסות אמיתיות גם בלי קסמים, בלי תקציבי ענק, רק SEO חכם, חשיבה אסטרטגית, ועבודה נכונה.
מותג אופנה טבעוני עם מוצרים איכותיים ורצון אמיתי לצמוח – אבל בלי תנועה איכותית. הסיפור הטוב והמוכר של מותג שניסה בעבר קידום אורגני אבל התאכזב מאוד ואיבד תקווה.
האתר היה באוויר, היו כניסות פה ושם, אבל כמעט שום דבר לא הגיע ממנועי חיפוש, עד שאנחנו הגענו…
כשנתי פנה אליי, הוא בדיוק מכר 100 שמיכות כבדות אורגנית בשבוע אחד באתר האחר שלו שגם אותו אנחנו מקדמים SEO. באותו רגע הוא הבין שיש כאן פוטנציאל לא ממומש – מותג ישראלי ראשון שמתמחה אך ורק בשמיכות כבדות.
לא הולך להיות פשוט עם מתחרים ענקים כמו ד׳׳ר גב ועוד…
בשוק הרהיטים אונליין יש מותגים עם קמפיינים של עשרות אלפי שקלים כל יום, אתרים שנבנו לפני שנים עם אלפי עמודים, איך אפשר לנצח?
האתר כבר היה באוויר התנועה זרמה, אבל המכירות? לא זזו. במקום להוסיף קליקים, מחקנו רעש. במקום לרדוף אחרי עוד ביטויים, בנינו אסטרטגיה שמבוססת על מה שמוכר בפועל.
התוצאה? המחזור האורגני קפץ מ־₪6,538 ל־₪14,690 תוך חודשיים בלי להוציא שקל על פרסום.
מתווך חדש בשוק רווי עם אפס נוכחות ועכשיו הוא בעמוד הראשון
סוכנות תיווך חדשה בפרדס חנה כרכור שהוקמה מ-0 בנישה של כרישים עם תחרות מטורפת, שחקנים גדולים שקיימים כבר עשרות שנים, הצלחנו לחדור לנישה ולייצר תוצאות במספר חודשים.
יוני הוא בחור מיוחד, דואר אמיתי ומעבר לכך לקוח עבר שלנו שהחליט לעשות שינוי קריירה ולכן הסכמנו לעבוד איתו למרות שהוא לא חנות איקומרס, כי שלקוח מבקש עזרה תמיד נמצאים שם.
תחום עריכת הדין בישראל, ובפרט בתחומים כמו חדלות פירעון, פשיטות רגל והוצאה לפועל, נחשב לאחד מהשוקיים הצפופים והתחרותיים ביותר בעולם הדיגיטלי.
מאות משרדי עורכי דין מתחרים יום־יום על אותם הלקוחות, כשכל אחד מהם משקיע בממוצע עשרות אלפי שקלים בחודש בקידום אורגני אגרסיבי, כתיבת תוכן בלתי פוסקת, ורכישת קישורים יקרים.
זה תחום שבו מי שאין לו תקציב, בדרך כלל פשוט לא קיים. ולכן, כשמשרד חדש קם בלי אתר, בלי תקציב ובלי תשתית – הסיכוי שלו לבלוט בגוגל אמור להיות אפסי. אבל כמו שתראה מיד, זה לא תמיד נכון.